הר'ול על ההר – اللفة على الجبل

שני ילדים אמיצים ותמימים משני כפרים אויבים ושונים יוצאים בעקבות אגדה מקומית להילחם בר’ול הזועם שבקצה הפסגה
طفلان شجاعان وأبرياء من قريتين عدوين ومختلفتين ينطلقان خلف أسطورة محلية لمحاربة الأفعوانية الغاضبة في نهاية القمة

שפת ההצגה - لغة المسرحية : דו לשונית - ثنائي اللغة
מתאים לגילאי مناسب للأعمار: 3-8
משך ההצגה - مدة العرض : 50 דקות דקות دقائق

תחת הר געש גדול, שני ילדים אמיצים ותמימים משני כפרים אויבים ושונים יוצאים בעקבות אגדה מקומית להילחם בר’ול הזועם שבקצה הפסגה לפני שזה ירד אל הכפר מההר ויעשה מכולם ארוחה.

בדרך הם פוגשים זה את זה ומאחדים כוחות – יחד הם פוגשים יצורים וחיות, כל מיני אויבים שונים ומשונים המתגלים בסופו של דבר כידידים. ואפילו הם עצמם הופכים חברים. רק בקצה הפסגה הריק, הם מבינים, שזולתם הוא הר’ול מהאגדות והסיפורים. האם ילחמו בחברם החדש כפי שבביתם מהם נדרש? או יחזרו אל הכפר עם אגדה חדשה על הר’ול הנפלא שמעבר לגבעה.

שחקנים:

בימוי: תום ווליניץ
מחזה: תום ווליניץ, גילי בית הלחמי ומיכאל צ'ירני

تحت بركان كبير ، انطلق طفلان شجاعان وأبرياء من قريتين مختلفتين للعدو باتباع أسطورة محلية لمحاربة السفينة الدوارة الغاضبة في نهاية القمة قبل أن تنزل إلى القرية من الجبل وتقدم للجميع وجبة طعام.

على طول الطريق يجتمعون مع بعضهم البعض ويتحدون – يقابلون معًا مخلوقات وحيوانات ، كل أنواع الأعداء المختلفين والغريبين الذين يتحولون في النهاية إلى أصدقاء. وحتى هم أنفسهم يصبحون أصدقاء. فقط في نهاية القمة الفارغة يدركون أن الآخر هو التمرير من الأساطير والقصص. هل سيقاتلون صديقهم الجديد كما هو مطلوب في منزلهم؟ أو العودة إلى القرية بأسطورة جديدة عن التدحرج الرائع عبر التل.

ممثلين :

إخراج: توم وولينيتز
مسرحية: توم وولينيتز وجيلي بيت حلاشمي ومايكل شيرني

Play Video